TO FAKTOR-AUTENTIFIKATION
– Nye regler kræver to trin for at kunne handle på nettet

UNDGÅ AFBRYDELSER !
26. aug. 2019 – TV2 News
Tusindvis af danskere risikere at få afvist deres betaling, når de handler på danske internetsider.
Årsagen er nye EU-sikkerhedsregler, der træder i kraft 14. september, lyder det fra Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH).
FDIH-direktøren, Niels Ralund, efterlyser derfor handling fra regeringen og erhvervsminister Simon Kollerup (S).
Handlen skal godkendes med sms-kode
De nye regler er et forsøg på at gøre onlinebetalinger i EU mere sikre. En af måderne – som mange sikkert allerede har stiftet bekendtskab med – er den såkaldte tofaktor-autentifikation.
Den betyder, at dit mobilnummer bliver tilknyttet dit betalingskort. Når du foretager et køb på internettet, modtager du efterfølgende en kode på sms, og den kode skal du indtaste for at bevise, at du er den, du påstår at være.
Det sker på samme måde i fysiske butikker, når du af og til bliver bedt om at indtaste pinkoden til dit betalingskort, når du betaler over et vist beløb eller med trådløs chip.
VORES KUNDER UDTALER …
HVAD ER DINE FORDELE ?
- Undgå at dine kunder oplever manglende betalinger
- Igang på få sekunder som sikrer dine kunder din bedste service
- Lynhurtig afsendelse med vores HTTPS API.
- Se alle transaktioner i online log
- Fuld adgang til alle EU mobilnumre
HVORFOR ER DET RELEVANT ?
- Grundet EU sikkerhedsregler er der stor fokus på korrekte nethandler.
- Vis dine kunder at du kan levere professionel service under alle forhold og regler.
- Fortæl dine kunder at du er med helt i front som både best -og first mower.
HVOR KAN DET BENYTTES
- Servicen benyttes ved alle nethandler i EU
- Du styrer alle SMS afsendelser fra dine nuværende systemer.
- På tværs af lande grænser.
HVORFOR SKAL JEG HAVE FOKUS PÅ TO FAKTOR AUTH ?
I 2018 foretog danskerne i alt 130.000.000 handler på danske netbutikker. Det svarer til 350.000 handler om dagen, og det betyder ifølge FDIH-direktør Niels Ralund, at 120.000 nethandler kan risikere at blive afvist.
Skab fortrolighed med din kunde, så sikrer du et godt samarbejde !
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL
Ofte stillede spørgsmål !
Testkonto på få minutter
Du kan enkelt oprette din egen testkonto, og være igang med dine første beskeder på få minutter
Test alle vores funktioner GRATIS
Med en demo konto åbner vi op for at du kan teste det hele af gratis i 8 dage
Online leverings status
Du har altid 100% adgang til online SMS historik, hvor du kan se leveringsstatus på dine beskeder
Prøveperiode – Din Fordel.
Vores erfaringer med vores kunder er ønsket om at få lov til at prøve funktionerne, således der opnår kendskab til fordelene ved de forskellige funktioner.
Du kan med fordel afprøve alle vores produkter i 8 dage.
GRATIS for dig.
Vi stiller GRATIS de SMS beskeder du skal bruge til din rådighed.
Du bestemmer selv.
Du har mulighed for selv at bestemme afsender på beskeden.
Det betyder at du enten akn lade afsender være dit firmanavn eller et nummer der kan besvares.
Besvarelse fra dine brugere.
Der er ligeledes mulighed for at opsætte besvarelses funktioen der gør dine brugere istand til at besvare dine beskeder.
Adgang til hele verden.
Vores platforme åbner op så du får adgang til alle mobilbrugere i verden.
Roaming i andre lande
Vores systemer finder selv frem til hvor mobilbrugeren befinder sig,
og leverer beskeden korrekt og uden forsinkelser.
Online leverings status
Du har altid 100% adgang til online SMS historik, hvor du kan se leveringsstatus på dine beskeder