SMS har i snart tre årtier været det fortrukne medie i autobranchen, når det drejer sig om kundepleje – og vi var med lige for starten. Vi har leveret SMS’er i autobranchen siden 1999.

Men det var først i 2004, at bilforhandlere landet over oplevede, hvordan SMS, dengang et relativt nyt medie, kunne styrke relationen med kunden. SMS er den ideelle løsning for bilforhandlere, da kunden, uden støj, kan modtage vigtige informationer. Det kan være alt fra information om reparation til generel serviceinfo – for eksempel, husk at så skiftet sommerdæk ud med vinterdæk. Bilforhandleren øger serviceniveauet, mens kunden får vigtige påmindelser – det er win/win.

SMS er en sikker og stabil måde at kommunikere med kunder. Åbningsraten er tårnhøj, hvilket sikrer, at budskaber når modtageren. De små, vigtige informationer, der kan være afgørende for kunden, når altid frem.

Kundetilfredshed er ikke kun en vigtig del af autobranchen. Denne type løsning kan også bruges på tværs af brancher. Det kan fx være tandlægen, der skal sikre sig, at patienten husker sin tid – eller frisøren, der skal sikre sig, at stolen ikke står tom og derfor sender en venlig påmindelse til kunden dagen forinden.